نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
نمایش پستها با برچسب
چیکار
.
نمایش همه پستها
نمایش پستها با برچسب
چیکار
.
نمایش همه پستها
۱۳۹۱ آبان ۷, یکشنبه
1383
+ اونجا چیکار میکنی؟
- دارم بنا رو بر اتفاق میذارم
۱۳۹۱ آبان ۶, شنبه
1363
+ اونجا چیکار میکنی؟
- دارم به روح اعتقاد پیدا میکنم
۱۳۹۱ مهر ۲۵, سهشنبه
1563
+ اون جا چیکار می کنی؟
- دارم اما و اگر می کنم...
۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه
1526
+ اون جا چیکار می کنی؟
- دارم استثنا قائل میشم...
1522
+ اون جا چیکار می کنی؟
- دارن کان لم یکن تلقی میشم...
۱۳۹۱ مهر ۶, پنجشنبه
1488
+ اونجا چی کار می کنی؟
- دارم استقامت می کنم...
1447
+ اون جا چیکار می کنی؟
- لامصب بازی در میارم...
۱۳۹۱ تیر ۳۰, جمعه
1568
+ اون جا چیکار می کنی؟
- پاشنه آشیل ام افتاده، تعمیر می کنم
۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه
1435
+ اون جا چیکار می کنی؟
- خستگی می چشم...
۱۳۹۱ خرداد ۳۰, سهشنبه
1384
+ اون جا چیکار می کنی؟
- حوصله خودمو سر می برم...
۱۳۹۱ خرداد ۱۷, چهارشنبه
1342
+ اون جا چیکار می کنی؟
- خودمو گم می کنم، توی این شهر شلوغ.
۱۳۹۱ خرداد ۳, چهارشنبه
1230
+ اون جا چیکار می کنی؟
- به جان عزیزت اگه خودمم بدونم...
۱۳۹۱ خرداد ۱, دوشنبه
1221
+ اون جا چیکار می کنی؟
- دارم با خودم عناد می ورزم ...
1219
+ اون جا چیکار می کنی؟
- دارم پاره ای توضیحات میدم...
۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سهشنبه
1216
+ اون جا چیکار می کنی؟
- قناری آسفالت می کنم، جای گنجیشک میفروشم...
۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۵, دوشنبه
1209
+ اون جا چیکار می کنی؟
- حواسمو پرت می کنم...
1202
+ اون جا چیکار می کنی؟
- دارم عادت می کنم...
1201
+ اون جا چیکار می کنی؟
- می باشم تا اموراتم بگذره...
1200
+ اون جا چیکار می کنی؟
- از کاه کوه می سازم...
۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۴, یکشنبه
1197
+ اون جا چیکار می کنی؟
- عاقبت کار رو نادیده می گیرم...
پستهای قدیمیتر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
پستها (Atom)