این ملتی که می خوان از خیابون رد شن چن دسته ن. بعضی که اصن چراغ مراغ به فلانشونه، رد میشه ن، بعضیا اگه چراغ عابر قرمز باشه، اما ماشینی توی دیدرس نباشه، رد میشه ن، بعضیام همین که چراغ ماشینا قرمز شد ولی هنو چراغ عابر قرمزه رد میشه ن، بعضیام وامیسته ن چراغ عابر کامل سبز شد بعد رد میشه ن...
کلا که یعنی، اینا تو جاهای دیگه زنده گی شون هم به نظرم همین سیستم رو داره ن...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر