و ابلیس گفت،
روزی مغز دو جوان به ماران ده،
تا دمی بیاسایی...
آی ضحاک غافل،
ابلیس ابدی است نه ابلیسیان...
این است شاهفریب اش،
من می گویم ات،
چار سوی و شش جهت ات پر از فرانک است...
دماوند سرجایش است...
با گاوهایی همه برمایه...
زود است که فریدون ها زاده شوند،
به لطف تو،
کاوه کم نداریم...
و هر سروی،
درفشی است کاویان...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر