بعد ما سر یه کلاسی بودیم، معلمه داش راجع به پروژه ته ترم توضیح می داد که چی هس و فلان، یکی بود هی سوال می پرسید، یارو هی توضیح می داد، بعد این باز سوال می پرسید، سوال بیخودا! در حد با فونت نازنین تایپ کنیم یا فلان! رنگی پرینت کنیم یا چی!!!
آخرش معلمه دیگه کم آورد، گف خانوم فلانی، من هرچی توضیح بدم شما متوجه نمیشی، می دونی چرا؟ چون من دکترم، شما نیستی
به نظر ما جواب دندان شکنی هس واسه خیلیاها...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر