202
آقا، ما پول نداشتیم، هویج نخوردیم خیلی وقته، قرار بود چشمون ضییف شه، اینجور گفته بوده ن به مون. خالی بسته بوده ن. حافظه مون فنا شد. شما که هویج می خوری هر رو، آبشو می خوری حدقل. شما، همین شما. لطف کن بگو به ما. یاد ایام شکوه و فخر و عصمت را. بگو قربون دایی. ما یادمون نمیاد. بوگو که چایی دم کردیما...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر