کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

276

خیلی خوبه که آدم که داره می خوابه با خیال راحت بخوابه، اما ازون بهتر اینه که با خیال راحت بیدار شه...
آدم اگه بتونه هفته ای یه روز با خیال راحت بیدار شه، توی اون یه روز شیش برابر روزای دیگه کار می کنه. اونوقت می تونه با خیال راحت، شیش روز دیگه رو با خیال ناراحت بیدار شه و به کسی ام مدیون نشه...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر