نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه
355
خودت را به خواب زده بودی. توی عکس اما، انگار واقعن خواب بودی...
۱ نظر:
میم
۱۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۷
این تو عکسا خیلی خوب بود..
جای تو که همیشه توی قاب ساکتی
زخمت نشسته روی تنم، حرف میزند
پاسخ دادن
حذف
پاسخها
پاسخ دادن
افزودن نظر
بارگیری بیشتر...
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
این تو عکسا خیلی خوب بود..
پاسخ دادنحذفجای تو که همیشه توی قاب ساکتی
زخمت نشسته روی تنم، حرف میزند