نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۲۰, یکشنبه
651
ای کسانی که e-man آورده اید. همین است که آدم های الکترونیکی شده اید دیگر...
نامبرده در ادامه افزود: کاش به جاش کمی dar-man می آوردید...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر