کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۲۰, یکشنبه

651

ای کسانی که e-man آورده اید. همین است که آدم های الکترونیکی شده اید دیگر...
نامبرده در ادامه افزود: کاش به جاش کمی dar-man می آوردید...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر