نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۲۱, دوشنبه
664
آن مرحوم همیشه تعکید داشت: اگر یک تیم ملی بودم و به جام جهانی راه می یافتم، دوست تر داشتم توی مقدماتی حذف شوم و باقی بازی ها را با آرامش از توی تلویزیون تماشا کنم. آن مرحوم، در تمامی مراحل زندگی به این اصل وفادار ماند.
۱ نظر:
یه آقاهه
۲۱ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۳:۴۱
و من نیزاگر مشعل داشتم راهیِ المپیک می شدم .
پاسخ دادن
حذف
پاسخها
پاسخ دادن
افزودن نظر
بارگیری بیشتر...
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
و من نیزاگر مشعل داشتم راهیِ المپیک می شدم .
پاسخ دادنحذف