نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سهشنبه
704
خوابم نمی آید. فقط خسته ام. آدم دمِ غروب خسته می شود از کار روزانه. مخصوصن که چهل و چهار غروب داشته باشد هر روزش...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر