کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

709

هوشنگ بمون گفت،
چی گفت؟
که یکی بهش گفت،
کی گفت؟
ژاک دریدا گفت،
چی گفت؟
گفت: برای تظاهر به انجامِ کاری، انجامش می دهم. در واقع، تظاهر به تظاهر کردن می کنم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر