کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

725

روباه زوزه هم حتا نمی کشد. روباه رو به آه است یا آه را می روبد؟‌

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر