نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه
791
حاجی تمارض کرده بودیم. واس همین پنالتی رو زدیم تو لونه کلاغا. ولی این حرکتمون خطا بود. یه پنالتی واسشون بیگیر...
{به داور می گفتیم، یه چی تو مایه های سال دوم راهنمایی}
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر