کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

791

حاجی تمارض کرده بودیم. واس همین پنالتی رو زدیم تو لونه کلاغا. ولی این حرکتمون خطا بود. یه پنالتی واسشون بیگیر...

{به داور می گفتیم، یه چی تو مایه های سال دوم راهنمایی}

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر