ما برای مردن نیامده بودیم،
ما نیامده بودیم که برویم،
ما برای تماشای رقص گندمزاران،
ما برای لمس نوازش نسیم،
ما برای تنفس رسایی آبشار،
ما برای دنج گونه گی یک بعدازظهر،
ما برای تلفظ نیمکت چوبی وسط پارک،
ما برای خلق خورشید در شب،
ما برای تپش ستاره در ظهر،
ما برای ماه آمده بودیم...
ما آمده بودیم که بمانیم...
ما آمده بودیم که بمانیم...
که بمانیم...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر