کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

5

میدانی نارسایی کجا بود؟
اینکه هرگز غمی بزرگ نداشته ایم،
غمی که پیوندساز گردد اشک ها را...
عمیق ترین پیوندها،
در رفیع ترین قله های غم،
زاده میشوند،
هرگز در آن قله نزیستیم،
فتح نکرده ایم اش،
که بفهمیم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر