نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه
7
به جنگ باد نرفتم، ولی به باد چرا
به جنگ یاد نرفتم، ولی ز یاد چرا
گلوله بود دقایق به پیکرم رگبار
که کم نمردم ازین شب، ولی زیاد چرا
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر