کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

174

این دانشمندا باس یه تجدید نظری بکنن توی طراحی و ساخت مداد اتد. آخه چه وضعشه هنوز دو سانت مونده از نوکِ توش، دیگه کار نمی کنه، باس نوک جدید بذاری. خب من که همه ش اون دو سانت لای دندونام گیر می کنه از بس باش بازی می کنم اون تو. خون اومده چن بار اصن! میام با یه تیکه نوک دیگه درش بیارم، اونم گیر می کنه، خیلی دوشواری داره، خیلی...

اینم آخه کاری داره فکری واسه ش نمی کنین، هوی دانشمندا، با شمام من

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر