نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه
198
+ این خیلی چیز خوبیه
- چی؟
+ دیپند
- چی چی؟
+ مال خودته که
- چی؟
+ همین این دیپند تو دیگه بابا، ایندیپندت. یادت نمیاد؟
- اون که خودتی
+ خودمم؟ دیپندِ تو یعنی؟
- به جا نمیارم. خوشال شدم به هر حال، موفق باشی.
+ ممنونم. موفق باشم.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر