کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

198

+ این خیلی چیز خوبیه
- چی؟
+ دیپند
- چی چی؟
+ مال خودته که
- چی؟
+ همین این دیپند تو دیگه بابا، ایندیپندت. یادت نمیاد؟
- اون که خودتی
+ خودمم؟ دیپندِ تو یعنی؟
- به جا نمیارم. خوشال شدم به هر حال، موفق باشی.
+ ممنونم. موفق باشم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر