کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

199

بمون می گف از کلمه چکاچاک، اگه جای چ های بذاری خ، جای کافاش بذاری شین، خیلی خوشم میاد. یعنی خیلی آ. اما هیشوق ازش استفاده نمکنم. می گف آدم همه ش باس یه کلمه هایی داشته باشه که خیلی ازشون خوشش میاد، اما هیشوق ازشون استفاده نمی کنه.
مارو می گفتا.
ولی ما هواسمون به چشاش بود، نمیفهمیدیم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر