هیچ می دانستید هفتاد و پنج درصد این بدن لنتی ما از آب تشکیل شده؟ آیا می دانستید آب را توی هر ظرفی بریزید شکل آن ظرف را به خود می گیرد، آن هم خیلی سریع؟
آیا نتیجه نمی گیرید، به خاطر همین ماهیت آبکی مان است که زرتی به هر چیزی عادت می کنیم، به سرعتی خیلی خیلی سریع؟
نصیحت ما به شما اینکه سعی کنین یه کم به اون بیس و پنج درصد دیگه م توجه کنین. لذت و عادت جمع نمیشه ن با هم...
به هر تقدیر...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر