کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

343

یه رفیقی داریم ما، دائم المسافر. اما عقیده داره، یه جایی حتا اگه یه شبم قرار باشه بمونی، باس تزیین اش کنی، ردیف اش کنی. گل بذاری دم پنجره ش. همینه که هم اتاق نیم وجبی اش، هم دفترکار نیم وجبی ترش، همه ش مرتب و تزیین داره، دم پنجره هاش گل داره...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر