برنامه فردامون اینه که با بچه ها بریم کافه شون. بیشینیم راجع به چیستی و چرایی حمله این گی لی سیا به دِرِسدِن در جریان جنگ جهانی دوم و ریشه های آنارشیسم در جهان پست مدرن صوبت کنیم. تو برنامه مون هس به چن تا نتیجه مهم برسیم در نهایت. برنامه بعدی اینه که نتیجه ها رو بذاریم تو نایلون، نظیف و شکیل. جای پول چایی و آب و دمنوش بدیم به صاب کافه شون...
خدا بهمراهمون...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر