کل نماهای صفحه

۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه

555

اگر این زبان ما گاف نداشت، آخ!! اگر این زبان ما گاف نداشت. گوسفند میشد قوسفند، و این یعنی قویی که در اسفند می آید. و این چقدر زیباست. ولی گاف دارد این زبان ما. سی تا و دو تا گاف دارد، گاف های گوسفندساز...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر