نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه
555
اگر این زبان ما گاف نداشت، آخ!! اگر این زبان ما گاف نداشت. گوسفند میشد قوسفند، و این یعنی قویی که در اسفند می آید. و این چقدر زیباست. ولی گاف دارد این زبان ما. سی تا و دو تا گاف دارد، گاف های گوسفندساز...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر