هوشنگمون میگه باس دسّتو بی گی رم بی ریم حبس! مث برف که بود تا دم دمای باهار، الان اما رفته حبس. الانا، که دم دما، رفته با بالا...
می گیم بش، خوبی اش اینه حبس اش ابد نیس! میگه حبس یه موقِ آ هیچ ام بد نیس! حبس یه موقِ آ هیچ ام عَبَث نیس! حبس یه موقِ آ هیچ ام بس نیس! میگه: اینارو آقا کمال می گفت!!
خولاصه! دسّمونو گرفته!!!
بی ریم آب خون نَک بخوریم!!!
هم این نَک بخوریم!!
با هم، نه تک تک بخوریم!!!
حتا اگه کتک بخوریم!!!
لواشک ام نداریم که بخوریم!
می خوردیم والا!!!
می گیم بش، خوبی اش اینه حبس اش ابد نیس! میگه حبس یه موقِ آ هیچ ام بد نیس! حبس یه موقِ آ هیچ ام عَبَث نیس! حبس یه موقِ آ هیچ ام بس نیس! میگه: اینارو آقا کمال می گفت!!
خولاصه! دسّمونو گرفته!!!
بی ریم آب خون نَک بخوریم!!!
هم این نَک بخوریم!!
با هم، نه تک تک بخوریم!!!
حتا اگه کتک بخوریم!!!
لواشک ام نداریم که بخوریم!
می خوردیم والا!!!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر