نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۲۴, پنجشنبه
766
در سرزمین های بیگانه همیشه باد می آید. حتا توی روزی که تمام پرچم ها خوابند، باز هم باد می آید. باد، خود پرچم آواره گی است، و آواره گی اسم دیگر بیگانه گی است. باید از ریشه های درخت گردو بپرسم، که زیر زمین هم باد می آيد...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر