نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه
793
ما از شیش سالگی تا دوازده سالگی جای یکی از سربازای سیاه شطرنج یه حبه قند می ذاشتیم! تا اینکه بابازرگمون یه توپ چل تیکه خرید واسمون. توپ رو بردیم مغازه پس دادیم. یه شطرنج گرفتیم جاش، با یه سوت!!!
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر