نوت یازدهم
کل نماهای صفحه
۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه
169
هیچ می دانستید؟ اشک همیشه توی چشم هست. اصلن چشم می گویند بهش که یعنی چشمه، که همیشه اشک دارد توش. اما اینکه بجوشد، جاری شود، اینکه رودبار شود تا اقیانوسی یا آسمانی، لرزش می خواهد. لرزش دل. و لرزش چه هم آهنگ است با ارزش...
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر
پیام جدیدتر
پیام قدیمی تر
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر